Здравейте колеги,искам да питам една дилема,дето ми е хрумнала на главата.Колата ми е Алфа 156 2.5 V6,попадна ми глава от 2.0 v6 турбо,ако я дам да я преправят -шлайфат и напаснат дали ще стане?Мотора на външност е същия,знам че буталата са по-големи на 2.5 не сЪм компетентен чак толкова,не съм се консултирал с механници просто запитвам тук дали да се захващам с това?
Известие
Collapse
No announcement yet.
2.5 v6 с глава на 2.0 v6 турбо
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Vraeto Покажи съобщениеЗдравейте колеги,искам да питам една дилема,дето ми е хрумнала на главата.Колата ми е Алфа 156 2.5 V6,попадна ми глава от 2.0 v6 турбо,ако я дам да я преправят -шлайфат и напаснат дали ще стане?Мотора на външност е същия,знам че буталата са по-големи на 2.5 не сЪм компетентен чак толкова,не съм се консултирал с механници просто запитвам тук дали да се захващам с това?Първоначално публикувано от vladev Покажи съобщениеДвойката е с 12 клапана, пък 2.5-цата - с 2 пъти повече.
Сега сериозно дори и да паснат главите на блока,дори и да влизат на щпилките,дори и гарнитурите да са еднакви,
то горивните камери ще са с други характеристики(дори и диаметрите да са еднакви,разликата да е в хода).Ще ти трябват други вкопани турбо бутала,други рейки,други дюзи,турбо пътища,друг всмукателен тракт,генерация,ЕКУ с настройки(мапване),буст,маслено охлаждане и не можеш да си представиш още колко други работи.
Ще ти трябват поне 10-тина палки в джоба и 2 месеца поне яка работа и яки майстори.Last edited by AnastasKOSTOV-REX; d.m.y г., 00:58.155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите
Comment
-
Чакай сега,как така сме живяли в такава заблуда че 2.0 В6 турбо е 12В ? Аз неразбира ммного но мисля че главите могат и да станат.разликите в камерите дори и да има могат да са в +.Mercedes W202 - 200kompressor 99'
Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99'- ex''
Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'
Comment
-
Мъка голяма е тука! Какво се цели в край на сметка? От какъв зор ще преправяте 24 калпанов мотор на 12 - да не говориме за 100000 промени по окачване на главите и смешните турбо валове с които трябва да работи атмосверката?
Нещо си чешете езиците ми се струва0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Vraeto Покажи съобщениеИскам да я направя Турбо и да извлеча кум 400кс от мотора с ново турбо и по голям кулер.
Бая ще трябва да се постараеш че да стане 400кс и няма да минеш само с турбо и кулер, а да не говорим покрай тях колко други неща ще трябва да смениш.. Карай си В-6ка и си свиркай
Alfa Romeo 147 "Selespeed"
sigpic
Comment
-
Колега като не си компетентен, както сам си посочил в първия пост, къде си тръгнал да правиш совалки?Това не е като да отвориш капака и да замерваш маторя с разни охлюви
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от Vraeto Покажи съобщениеИскам да я направя Турбо и да извлеча кум 400кс от мотора с ново турбо и по голям кулер.
И за тази цел ще смениш главите ли?!Колегите по-горе са ти го казали.Няма да стане така,да не говорим,че 400 коня са.....мнооого лееко оптимистични
П.П
И не знам за другите,но аз наистина останах с впечатлението,че става въпрос само за една глава....Last edited by V_A_N_K_A_T_A; d.m.y г., 21:12.Mercedes ML 63 AMG 07'
159 TI 2.4JTDm SW 09'
156 2.0 20V Turbo
VW Phaeton 3.0 TDI 09'
sigpic
Comment
-
Пичове няма невъзможни неща.Ще намеря хора дето могат да го направят .Аз искам да попитам компетентни хора а не хора дето си нямат и на идея.А тази глава я сменям за по лесно преправяне на главата за да не преправям мойта да и слагам турбина и ....
Last edited by Vraeto; d.m.y г., 21:25.
Comment
-
Първоначално публикувано от Vraeto Покажи съобщениеПичове няма невъзможни неща.Ще намеря хора дето могат да го направят .Аз искам да попитам компетентни хора а не хора дето си нямат и на идея.А тази глава я сменям за по лесно преправяне на главата за да не преправям мойта да и слагам турбина и ....
А и не е лошо да се помисли до какво води такова преправяне и колко още неща трябва да се сменят по колата
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Vraeto Покажи съобщениеИскам да я направя Турбо и да извлеча кум 400кс от мотора с ново турбо и по голям кулер.
Първоначално публикувано от Vraeto Покажи съобщениеПичове няма невъзможни неща.Ще намеря хора дето могат да го направят .Аз искам да попитам компетентни хора а не хора дето си нямат и на идея.А тази глава я сменям за по лесно преправяне на главата за да не преправям мойта да и слагам турбина и ....
Тунинговането на кола е много скъпо удоволствие. Освен това се прави по правилото stop-turn-go или иначе казано първо се правят спирачки, после окачване и после двигател. 'Що? Ми да не се претрепеш с 400-те коня у някое дърво и 'щото другите две са по-евтини.
Пък и за толкова мощност турбото и интеркулера трябва да са толкоз големи, че ще трябва да ги сложиш в багажника или от въшната страна на калниците.
Само за справка, ето ти една Полска 156-ца с присаден 3.0 V6 24v двигател и механичен компресор (supercharger). Мощността и е "само" 300 коня и целия тунинг (без колата) е струвал смешните 20,000 евро.
Искрено ще се радвам ако можеш да си го позволиш и реалзираш. Поздрави и успех!Last edited by vladev; d.m.y г., 00:20.Subaru Legacy 3.0R
Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 140+bhp
sigpic
Comment
-
Колега,
искрено се надявам да не питаш сериозно.
2.0 V6 TB: диаметър 80мм, ход 66,2мм, 8:1 сгъстяване
2.5 V6: диаметър 88мм, ход 68,3мм, 10,3:1 сгъстяване
освен главите (и двете), ще ти трябват колянов вал, ECU, цялата генерация, маслени линии и охлаждане и поне още 30 други неща от двойката. После, дори и да стане изобщо, топлия охлюв от 2.0 ще роди малки охлювчета и лагерчета скоропостижно поради по-големия дебит изгорели газове и съответно по-големите обороти. След него ще родят буталата, а някъде по това време ще си иде и съединителят. Ако си с по-голямо турбо и кулер последните неща ще се случат по-бързо просто...
Не се сърди на колегите, че искат да те предпазят от това :Last edited by ldv6; d.m.y г., 01:50.Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата
Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата
Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара
Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...
Comment
-
Първоначално публикувано от Vraeto Покажи съобщениеПичове няма невъзможни неща.Ще намеря хора дето могат да го направят .Аз искам да попитам компетентни хора а не хора дето си нямат и на идея.А тази глава я сменям за по лесно преправяне на главата за да не преправям мойта да и слагам турбина и ....
Не си първия дето си го мисли тва нещо, но повярвай ми че колкото по рано се разубедиш, толкова по добре за теб.......иначе само мога да завиждам на въпросните хора дето ще седнат да ти го правят тва, ще работиш доста време само за тях.........
Пример - Фиат Купе, 220 коня сток, даваш 2 бона за по голямо турбо, още иляда и нещо за генерация и колектор, 3-4-5стотин за качествен ремап, и според сводките в чуждите форуми си между 290 и 390 коня, според вятъра който вкарваш.......още 1500 за кован хардуер и си още 50 - 100 коня нагоре средно.......
Ако искаш мога да почна да ти смятам твоя вариант, ако не си си го сметнал точно, и като части, и като време, и като труд.......няма да ми е голям зор да ги докарам до 5 цифрена сума......
Така че я забрави тая песен дето си замислил да композираш.......Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 10:49."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment